ماشین نوار بر (اسلیتر لاین) دارای چه مجموعه هایی هست

خط نوار بر (اسلیتر لاین) دارای رول گیر هیدرولیکی همراه با واگن (کویل کار) با ظرفیت مورد تقاضا می باشد. یک مجموعه فیدر و صافکن در مجموعه خط می باشد-یک گیوتین برش برای تبدیل یک رول به دو رول نصب می گردد-یک گاید عرضی در جلوی اسلیتر نصب می گردد-اسلیتر که شامل دو محور از فولاد سخت کاری شده درست شده و مجموعه تیغه ها و بوش ها بروی آن نصب می گردد-محور اسلیتر توسط دو عدد کاردان هر دو دوران دارد.اسلیتر وظیفه اصلی ماشین را به عهده دارد و ورق را به عرض های مختلف بر اساس چیدمان تیغه و بوش برش طولی می زند.

بعد از اسلیتر دو عدد ضایعات جمع کن نصب می شود که وظیفه آن جمع آوری کناره های برش خورده ورق هست.کناره های ورق برش خورده معمولا کمتر از یک سانت می باشد.ضایعات جمع کن توسط موتور های هیدرولیکی کار می کند.

ورق بعد  از برش اسلیتر درون یک چاله 6 متری می ریزد و سپس وارد مجموعه ترمز می شود.قبل از ورود به ترمز ورق در مسیر دو عدد گاید قرار می گیرد و سپس وارد ترمز می شود. ورق یعد از ترمز وارد ماشین جمع کن ورق می شود.پس از این که لبه اول ورق را به جمع کن گیر دادیم رول جمع کن شروع به گردش کرده و ورق ها را به دور خود جمع آوری می کند.

برای منظم جمع شدن ورق یک محور با تیغه های راهنما بروی رول ها قرار می گیرد تا این رول های باریک شده منظم جمع آوری شود.

یک زیر سری که از طریق یک بازو و جک هیدرولیک ساخته شده  در جلوی محور جمع کن قرار می گیرد تا نوک محور جمع کن فیکس گردد و هیچ حرکت طولی و عرضی به هیچ وجه نداشته باشد.اینکار برای منظم جمع کردن ورق ضروری می باشد.

در انتهای رول های جمع آوری شده بروی یک واگن (کویل کار) خروجی قرار گرفته و تمامی رول ها با هم

از محور رول جمع کن خارج می شود.

خط نوار بر برای رول با ضخامت های مختلف ساخته می شود ولی معمولا برای ورق های روغنی و گالوانیزه از 4/0 الی 2 میلی متر ساخته می شود و برای ورق های رول سیاه از ضخامت 1 الی 6 میلی متر ساخته می شود.

خط فوق دارای تابلوی برق – اینورتر برای محور های اسلیتر جمع کن نیز می باشد.

سرعت خطوط فوق تا 90 متر بر دقیقه ساخته می شود.نیروی کار هر ماشین دو نفر می باشد.

خطوط نواربر ساخته ساخته شده توسط این گروه ماشین سازی از بهترین نوع خود می باشد و با خطوط مشابه خارجی نیز برابری می کند.

سهولت کار با ماشین – سرعت خوب و خدمات و پشتیبانی از موارد استفاده از این ماشین می باشد. تجربیات متعدد ما در زمینه این ماشین آلات نشان دهنده سوابق ماست و رضایت های مشتریان را نیز دارا می باشیم.

خط نوار بر فوق یک سال در گارانتی و پنج سال از خدمات و پشتیبانی برخوردار می باشد.

سوال مهم مصرف کننده های خطوط نوار بر

معمولا از ما سوال می شود ما خط نوار بر داریم ولی کیفیت برش کناره ورق ما خوب نیست و بغل آن پلیسه دارد،می پریند چه کار کنیم؟ علت این ها دقت چیدمان بوش و تیغه و لاستیک های مقابل تیغه در محور اسلیتر می باشد.قطعات و بوش باید با دقت کافی ساخته شود و یک متخصص نیز روی نظم چیدمان تیغه ها و لقی های برش نظر خود را اعلام نماید.در غیر این صورت کار خوب از ماشین تحویل نمی گیرید.

ماشین نوار بر (اسلیتر لاین)

ماشین نوار بر یا اسم دیگر آن خط رول به رول در صنعت ورق های فلزی از قدمت طولانی بر خوردار می باشد. این ماشین در صنایع لوله و پروفیل -لوازم خانگی-لوازم تولید خودرو و صنایع دیگر کاربرد دارد.کارایی این ماشین بگونه ای است که هیچ ماشین دیگر نمی تواند کار آن را انجام دهد.بنابراین از مهم ترین ماشین های مورد کاربرد کسانی است که از ورق های رول برای تولید قطعات مصرف دارند.

ماشین نوار بر (اسلیتر لاین) چگونه کار می کند

همان گونه که از اسمش پیدا است این ماشین وظیفه دارد ورق رول ورودی را که دارای عرض یک متر یا بیشتر و کمتر است تبدیل کند به رول های با عرض های مورد دلخواه ما که تولید قطعات به آن نیاز داریم .برای انجام اینکار می باید رول ورق را ابتدا باز کرده و سپس صاف نموده و از درون تیغه های دورانی که با فاصله مناسب از هم قرار می گیرد رد شود و بعد از برش خوردن ورق آنها را جمع آوری کنیم. نکته مهم اینکه این رول ها در هنگام جمع شدن می باید سفت جمع شوند تا هنگام در آمدن از دستگاه و یا جابجایی و یا هنگام مصرف سطح داخلی رول به شکل دایره همچنان بماند مانند رول اولیه و دو پهن یا بیضی نگردد. اگر اینگونه شود نه قابل حل هست نه قابل مصرف می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *